If bla is a concept - blamaster is the master of bla

Monday, April 19, 2010

Minsk - Beli kvadrat

Ulica Lenina:
Stari del mesta, menda je to skoraj vse kar je ostalo po 2. svetovni vojni, pa se obnovili so nekje v 1980-ih.
6 prvih mest za te Ukrajinske agencije, ki se niso mogle udelezit festivala.

Kreativna zirija:
Dom Moskve, kjer je bil festival: (poslopje je bilo zgrajeno v 2007)

Vceraj sem se vrnil iz Minska, kjer sem bil clen zirije mednarodnega oglasevalskega festivala Beli kvadrat (white square) http://www.adfest.by/

Minsk me je presenetil s svojo cistoco in redom.
Festival je bil simpaticen in ne glede na to, da je bil letos drugic, je bilo vse tako, kot mora biti.

Ker zaradi vulkana nismo leteli nazaj z letalom, smo sli z vlakom iz Minska v Belorusijo. Ker sem bil edini tujec na vlaku, sem imel na Ukrajinski strani tezave - moja viza ni pravilna (kaj pa te, ki so v Kijevu vedo ...), nagrade, ki sem jih kot predstavnik Ukrajine peljal Ukrajinskim agencijam naj bi imeli placano carino in cel kup dokumentov ... Pa sem nakako ze navajen na to ...

Torej - Minsk je res lepo mesto in priporocam ga obiskat.



0 Comments:

Post a Comment

<< Home